| Mobile | RSS

Η γέννηση του Ιησού του χριστού = χρισμένου (Μεσσία)

Ημερομηνία δημοσίευσης: 25 December, 2013
Δεν υπάρχουν σχόλια | Κατηγορία: Θρησκείες, Κοινωνία, Συνωμοσίες

jesus-birthΈχετε αναρωτηθεί γιατί στις εικόνες της γέννησης του Ιησού του χρισμένου, υπάρχουν πάντοτε ένας Βους και ένας Όνος και γιατί ο χρισμένος γεννήθηκε σε Φάτνη;

Κάποιοι δίνουν την παρακάτω θεωρία:

Αστερισμός του Καρκίνου:
(…) Ονομάζονται δε μερικοί από τους αστέρες του Αστερισμού του Καρκίνου, Όνοι (…) Είναι σ’ αυτούς σημείο διακρίσεως η Φάτνη (…)

Όσον αφορά στον Βου, μπορείτε να διαλέξετε μεταξύ του Αστερισμού του Βοώτη ή του Αστερισμού του Ταύρου (Βους). Επίσης, ως Ταύρος ή Αγελάδα (το θυληκό του Ταύρου, ανάλογα με τα κοινωνικά χαρακτηριστικά), αναπαριστάνονταν πολλές Σεληνιακές Θεότητες, όπως η Αιγυπτιακή Ίσιδα, η Βαβυλωνιακή Ιστάρ / Αστάρτη (Ishtar / Astarte).
Τέλος θα παρακαλούσα να μου εξηγήσει κάποιος αυτό που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα.  Iaspis-Vatopaidi

Ο «Ίασπις» αποτελεί πολύτιμο κειμήλιο της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου και είναι ένα ποτήρι θρυλικό, δώρο του αυτοκράτορα Μανουήλ Β΄ Παλαιολόγου (1391-1425), ή του δεσπότη του Μυστρά Μανουήλ Καντακουζηνού, γιού του Ιωάννη Καντακουζηνού (1349-80).
Αποτελεί ένα συνθετικό κράμμα από πολύτιμα μέταλλα και λίθους, με πρώτο στη σύνθεση και το χρώμα το τουρκουάζ.
Έχει ύψος 0,19 μ., πλάτος 0,23 μ. και με τις ωτίδες 0,32μ. Είναι καλλωπισμένος με πολύτιμους λίθους, χρυσό και άργυρο. Στα χείλη του Ίασπη, με λαμπρούς χαρακτήρες διαβάζουμε τον Δεσποτικό λόγο: «Έδωκε τοις αγίοις αυτού Μαθηταίς και Αποστόλοις ειπών. Πίετε εξ αυτού πάντες τούτο έστι το αίμα μου κτλ.». 
Στις τέσσερις προσόiaspisψεις της κωνοειδούς βάσης του βρίσκονται μικρές εικόνες των Τριών Ιεραρχών, του Αθανασίου του Μεγάλου καθώς και  γραμμένα, σαν οικόσημα, τα εξής μονογράμματα:
Το πολυτιμότατο αυτό κειμήλιο έχει την ιδιότητα να μετατρέπει σε μια νύχτα το νερό, που θα του βάλουν, σε γαλάκτωμα, το οποίο και χορηγείται ως αντιφάρμακο στο δάγκωμα ερπετου..
πηγή agioritikesmnimes.pblogs.gr
Υπό Γεωργίου – Μιχαήλ Δ. Καραχάλιου.

Τον Αύγουστο του 2008 κάποιοι ερευνητές ζήτησαν από ίδρυμα του εξωτερικού να χρηματοδοτήσει την έρευνά τους για τον εντοπισμό του Ιάσπιδος, ενός δισκοπότηρου, το οποίο οι Γερμανοί στην κατοχή αναζητούσαν επειδή θεωρούσαν ότι είναι το Άγιο Ποτήριο του Μυστικού Δείπνου, το γνωστό στους δυτικούς ως ιερό Graal.

Το όλο θέμα στηρίζεται στην << Διαθήκη Ιωάννου του Βαπτιστού >>, το χειρόγραφο της οποίας μαζί με τον Ίασπιν μετέφεραν στην Κωνσταντινούπολη κάποιοι μοναχοί του ΣΤ’ μ. Χ. αιώνα από την Έδεσσα της Συρίας. Το χειρόγραφο μαζί με το κειμήλιο ( Άγιο Ποτήριο ) το παρέδωσαν οι μοναχοί στον Αυτοκράτορα Μαυρίκιο. Η Διαθήκη Ιωάννου του Βαπτιστού αναφέρει τον Ίασπιν ως το σκεύος με το οποίο έπινε νερό ο Ιωάννης ο Βαπτιστής και το οποίο χάρισε μέσα από την φυλακή, μέσω του Ανδρέα του Πρωτοκλήτου, στον Χριστό, που ήταν συγγενής του από την πλευρά των μητέρων τους. Το κείμενο της Διαθήκης Ιωάννου του Βαπτιστού το εξέδωσε ο Du Cange κατά τον 17ο αιώνα πριν την έναρξη της έκδοσης του Corpus. Ένα αντίτυπο της έκδοσης αυτής βρήκα σε βιβλιοθήκη στην Ιταλία. Τον Ίασπιν ο Αυτοκράτωρ Μανουήλ Β’ Παλαιολόγος τον περιέβαλε με χρυσό στεφάνι στο στόμιο, δύο λαβές με μορφή δρακόντων, και κολονάτη βάση. Έτσι ο Ίασπις έλαβε την σημερινή μορφή του και στάλθηκε ως δώρο από τον Αυτοκράτορα στην Μονή Βατοπεδίου στο Άγιο Όρος.
Σημείωση: Ίσως ο Ίασπις είναι ο λόγος που ο Κάρολος της Αγγλίας επισκέπτεται την Μονή Βατοπεδίου στο Άγιο Όρος συχνά. Οι Άγγλοι σέβονται στο έπακρο την παράδοση για το Ποτήριο του Μυστικού Δείπνου, το οποίο αποκαλούν Holy Grail. ..πηγή hellinomnimon,blogspot
Γράψτε το σχόλιό σας 2946 Συνολικές προβολές, 1 σήμερα |

Γράψτε το σχόλιό σας

Για να αποστείλετε το σχόλιό σας, παρακαλούμε εισάγετε τον απαιτούμενο αριθμό: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.