| Mobile | RSS

Ολυμπιακή Αεροπορία

Ημερομηνία δημοσίευσης: 16 March, 2009
Δεν υπάρχουν σχόλια | Κατηγορία: Διάφορα, Ιδιωτικοποιήσεις

Ολυμπιακή Αεροπορία

Ξεκινώντας την συγγραφή του συγκεκριμένου άρθρου, προσπάθησα να βρω μία διατύπωση που να αντικατοπτρίζει την κατάσταση της Ολυμπιακής Αεροπορίας. «Το πρωί την χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν» νομίζω πως είναι κατάλληλο. Όχι βέβαια πως το συγκεκριμένο δημοτικό ποίημα δεν ταιριάζει και σε άλλες περιπτώσεις.

Το τέλος – Που φτάσαμε

Σήμερα μετά από χρόνια σημαντικού έργου και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών της Ο.Α. η εταιρία έχει αρκετά χρέη και το πτητικό της έργο τείνει να συρρικνώνεται.

Σήμερα οι πολιτικοί της σημερινής αλλά και της χθεσινής κυβέρνησης πιστεύουν ότι η μόνη λύση για τη διάσωση της εταιρίας είναι η ιδιωτικοποίησή της. Δηλαδή, αυτό που μας λένε είναι πως εξάντλησαν όλες τις μεθόδους για την βελτίωση – ανάπτυξη της εταιρίας και αφού καμία δεν απέδωσε βρήκαν τη χρυσή λύση: Ιδιωτικοποίηση ή διαφορετικά θα το έλεγα «νίπτω τα χείρας μου».

Ποιες άλλες ενέργειες και μεθόδους λοιπόν εφάρμοσαν ή εφαρμόζουν οι πολιτικοί μας για την βελτίωση της Ο.Α.;

Καμία μέθοδο δεν εφάρμοσαν ή δεν μπόρεσαν να εφαρμόσουν για την λύση των προβλημάτων. Απέδειξαν τρανά πόσο άχρηστοι και ανίκανοι είναι. Η πιπίλα των ιδιωτικοποιήσεων ήταν η μόνη λύση που μπόρεσαν να προτείνουν.

Από την άλλη πλευρά οι πολιτικοί μας έκαναν ότι ήταν δυνατό για να φέρουν τον εθνικό μας αερομεταφορέα στη σημερινή κατάντια. Τι έκαναν;

1 – Τοποθέτησαν υπεράριθμο ή και ανίκανο προσωπικό στην Ο.Α. για ψηφοθηρικούς λόγους.

2 – Χρησιμοποίησαν την Ο.Α. για την μετακίνηση διαφόρων «υμετέρων» χωρίς να την πληρώνουν.

3 – Με τις στρατηγικές και τους τρόπους διοίκησης κατάφεραν να φέρουν πλήγμα στα οικονομικά, στην τιμή και στο όνομα της εταιρείας

Η Ολυμπιακή Αεροπορία, ένα καμάρι της Ελλάδας καταφέρανε και την καταντήσανε μία μικρή και σχεδόν χρεοκοπημένη εταιρεία. Και βεβαίως είναι αρνητικό επίτευγμα αφού για να διαλύσεις κάτι το οποίο μονοπωλεί σε μία αγορά, στηρίζεται και υποστηρίζεται από τους εργαζόμενούς της αλλά και από ολόκληρο τον ελληνικό λαό, πρέπει να είσαι πολύ, μα πολύ ανίκανος και άχρηστος.

Και βέβαια  κανένας πολιτικός δεν έχει διάθεση να του καταλογιστεί ούτε ένα γραμμάριο ευθύνης. Μα όλοι ανεξαιρέτως βρίσκουν δικαιολογίες και δείχνουν τον διεθνή ανταγωνισμό, τα καύσιμα, τους φόρους αεροδρομίων, ακόμα και τους υπαλλήλους συνδικαλιστές, πολλούς από τους οποίους εκείνοι τους τοποθέτησαν στην Ο.Α. κλ.π..

Ο τρόπος με τον οποίο οι πολιτικοί κάνουν αναφορά στην Ο.Α. προκαλεί: σου δίνεται η εντύπωση πως η σημερινή φθορά και καταστροφή της ήταν αναπόφευκτη και από τη μοίρα γραμμένη! Και αυτοί είναι απλά έρμαια της μοίρας και των μεταφυσικών όντων! Ό,τι και να έπραταν (από αυτά που ποτέ δεν έπραξαν), ό,τι και εάν προσπαθούσαν (από αυτά που δεν προσπάθησαν), πάλι τίποτα δεν θα γινόταν. Η μοίρα ήταν γραμμένη!

Κατάφεραν λοιπόν την Ο.Α. που είχε το πτητικό μονοπώλιο στην Ελλάδα, που υποστηριζόταν από τα εκατομμύρια Έλληνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που είχε στη διάθεσή της σημαντικές θέσεις σε μεγάλα αεροδρόμια, που είχε και έχει ακόμη προσωπικό που προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, σε έδαφος, αέρα, κατάφεραν να την ρίξουν έξω.

Και βέβαια, όπως μας λένε, ήταν αναπόφευκτο να συμβεί. Δίνουν μάλιστα και πολλά παραδείγματα άλλων εταιριών – κρατικών των περισσότερων – που έφτασαν κάποιες στιγμές κοντά στην χρεοκοπία.

Εγώ θα συμφωνούσα με το παραπάνω επιχείρημα, έχω όμως μερικές ερωτήσεις να κάνω:

  • Η εταιρία Aegen Airlines πώς κατάφερε μέσα σε συντομότατο χρονικό διάστημα, ξεκινώντας με λίγα αεροπλάνα σε μία μονοπωλιακή αγορά να είναι σήμερα κερδοφόρα και χρόνο με το χρόνο να είναι ακόμη περισσότερο;
  • Τόσες εταιρίες στο εξωτερικό πως είναι κερδοφόρες ή πως κατάφεραν να περάσουν οικονομικές κρίσεις και να βρεθούν πάλι σε κερδοφορία, Τι έχουν; το μαγικό φίλτρο του Πανοραμιξ;
  • Ψάχνουν για θύμα: Πιστεύουν πως αυτός που θα αγοράσει την Ο.Α. θα είναι χαζός, ηλίθιος ή θα  έχει πάθει μαλάκυνση ώστε δεν θα καταλάβει πως πρόκειται να αγοράσει μία εταιρεία χωρίς προοπτική που θα τον γεμίσει με ζημιές

Επίσης, γιατί το πτητικό έργο της Ο.Α. συρρικνώνεται; Γιατί δεν προσπαθείτε να επενδύσετε στην εταιρία, παρά προσπαθείτε όπως – όπως να βρείτε αγοραστή!

Παράξενο επίσης αποτελεί το εξής γεγονός: Η κυβέρνηση προσπαθεί να πουλήσει την Ο.Α.. Για ποιους λόγους το προσπαθεί αυτό; Οι μόνες υποθέσεις είναι οι εξής:

Α) Η κυβέρνηση είναι ανίκανη να επαναφέρει την Ο.Α. σε κερδοφορία.

Β) Η κυβέρνηση θεωρεί πως η Ο.Α. δεν πρόκειται ποτέ και  με οποιονδήποτε τρόπο να γίνει κερδοφόρα, δηλαδή δεν υπάρχει λύση για το πρόβλημά της. Ψάχνει λοιπόν να βρει κορόιδα να πουλήσει μία εταιρία.

Και μιας και μιλήσαμε για ανικανότητα, σκέφτομαι πως εδώ και 15 περίπου χρόνια προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα. Εάν αυτό δεν λέγεται ανικανότητα ή αδιαφορία ή μη πρόθεση και διάθεση για τη λύση του προβλήματος, τότε πως λέγεται;

Αυτοί είναι η πολιτική σας κύριοι αποτυχημένοι πολιτικοί, αυτοί είσαστε αυτά μπορείτε να κάνετε.

Καταστροφή και λαίλαπα στο διάβα σας.

Την οποία καταστροφή τη βιώνει ο ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι, όλοι όσοι προσπάθησαν, προσπαθούν και εργάζονται Την καταστροφή δεν την πληρώνουν οι πολιτικοί, οι οποίοι – ασχέτως με την παραγωγικότητα και επιτυχία του – αμοίβονται αδρά λόγω της ιδιότητας και λόγω της θέσης τους.

Και το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να βγαίνετε στα τηλεοπτικά παράθυρα και να κατηγορείστε μεταξύ σας, η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση.

Γράψτε το σχόλιό σας 2129 Συνολικές προβολές, 1 σήμερα |

Γράψτε το σχόλιό σας

Για να αποστείλετε το σχόλιό σας, παρακαλούμε εισάγετε τον απαιτούμενο αριθμό: * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.